zaterdag 4 mei 2013

en het is weekend

Vandaag druk geweest met klusjes zoals maaien en met de advertenties bijwerken. Tussendoor met Moos naar het winkelcentrum gelopen. Moos vond het machtig interessant zichzelf in de etalage ruiten te zien maar voor de rest vond hij het maar saai. Ik ga even bij de supermarkt langs om te kijken of hij op zwaaiende tasjes of winkelwagentjes reageert maar Moos vond het allemaal zo saai dat ie zich van verveling maar in de armen van een vriendelijke meneer wierp die hem aandacht gaf. Ook die meneer zijn tienerzoon werd door Moos benadert voor een knuffel dus hij lijkt over zijn terughoudendheid naar mannen heen te komen. Er schijnen al wat reacties voor Moos geweest te zijn maar bv van mensen die hem pas na de zomervakantie willen adopteren. Zelf heb ik helaas nog geen reacties en hij wordt ook niet echt goed bekeken maar er hoeft maar 1 passende reactie te zijn niet waar. Het is weekend en mooi weer dus wie weet gaat het weer bij mensen kriebelen.
Sereno daar en tegen had vandaag een terugval. Niet vreemd als je pas net in Nederland bent. Aan de lijn lopen langs de vaart ging heel goed maar hij heeft weer dat ie het te eng vindt om naar binnen of naar buiten te gaan. Ik ben inene ook soms eng en dat is niet leuk. Gekke is dat als je dan even op het grasveld gaat zitten hij op schoot duikt voor een knuffel maar sta ik weer op dan houdt ie toch afstand. Maar met vooruitgang heb je nu eenmaal ook de stapjes terug en dat hoort er ook bij.
Ik had hem vanmiddag op facebook gezet en Adela heeft hem doorgedeeld aan mensen die meteen enthousiast gereageerd hebben. Ze zouden hem een prachtplekje kunnen bieden. Spannend hoor. Ik heb gemaild en foto's gestuurd. Duimen maar voor Sereno. Hier nog op filmpje van gister:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten