vrijdag 10 mei 2013

tuin

Je zou het aan mijn tuin niet zeggen maar op zich mag ik graag tuinieren.
Maar omdat ik niet goed naar beneden kan kijken en niet veel kracht heb en slecht kan bukken kan ik helaas niet tegen het onkruid op.
In 2008 was ik al in Frederiksoord geweest. Daar hebben ze een gehandicaptentuin. Alles op goede hoogte. Zoiets maken leek voorlopig te duur en ik heb toen indertijd 4 grote plantenbakken gekocht die vorstvrij zouden zijn. Helaas zijn die niet bestand tegen de winters en staan er nog maar 2 van.Maar ik weet wel dat zoiets voor mij goed werkt.

Inmiddels is het 5 jaar later en mijn vader heeft besloten dat die bakken er nu toch gaan komen :)
Een heel project maar inmiddels is al een beetje te zien hoe het gaat worden.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een tuin "op hoogte", en het is echt ideaal, zo wordt tuinieren voor mensen die slecht kunnen bukken of zelfs rolstoelgebonden zijn weer mogelijk.
    Ik geniet er elke dag van, dat wens ik jou ook toe!

    groetjes, Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Ik wacht met spanning de uitnodiging af voor HET grote tuin-inwijdings-feest straks Maureen. Succes pa. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gehandicaptentuin vind ik zo negatief klinken. Het ziet er zo goed uit dat je eerder kunt spreken van 'een onder architectuur ontworpen tuin' , dat klinkt nog chique ook :-)

    Groetjes Kai

    BeantwoordenVerwijderen