zaterdag 18 mei 2013

duimen voor de opvanghonden

Er waren best wat reacties maar van de week is het weer stilgevallen en zelfs weer akelig stil.
Sereno kan ik begrijpen. Het is een hond waar mensen nog veel in moeten investeren en hij kan hier in opvang nog veel leren dus ik was bij hem ook wel ingesteld op een wat langer verblijf.

Maar Moos is gewoon leuk en grappig met zijn "limousine" lijf.
En zijn ogen daar moet toch iemand voor vallen.
En knuffelen dat is toch heerlijk?
De gebitsreiniging heeft hem in ieder geval heel goed gedaan. Hij is nog vrolijker geworden en eet nu zo met smaak telkens zijn bakje leeg. 

En Buddy die is gewoon heerlijk ondernemend pup. Goed je moet ervan houden om met een ondeugend hondje om te gaan maar dan is het ook genieten met dit levendige manneke dat graag wandelt en vermoedelijk ook heel geschikt zou zijn voor hondensporten als Canicross en behendigheid.

Ik had eigenlijk verwacht dat Buddy en Moos wel konden plaatsen voor Niki en Rafa hier zouden komen logeren omdat de mei maand ook wel een topmaand is voor adopties en er best wel reacties voor hen kwamen in het begin.

Ik heb in ieder geval weer leuke foto's en ze staan weer in de advertenties dus mee duimen dat er dit weekend mensen ondanks het sombere Pinksterweer op zoek zijn naar een gezellig maatje opdat ik mijn handen weer een beetje vrij krijg. 

1 opmerking:

  1. Denk dat gegadigden liever eerst nog even van het Pinksterweeekend willen genieten? Desondanks duimen we mee hoor want die oogjes en snuitjes dat is toch genieten? Groetjes/aaitjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen