woensdag 25 juli 2012

op en neer naar Assen

Vandaag de arme hondjes in een warm huis achtergelaten....... even naar Assen op en neer.
 Want de nieuwe gordijnen waren klaar. Wat ben ik er blij mee. Meteen al enkele opgehangen.
Nu even pauze maar aan de meest zonnige kant hangen ze reeds en daar het ook mijn zonwering is, zal dat al een stuk schelen. Vanmiddag hulp van mijn ouders dus hopelijk kan in ieder geval alles in de huiskamer opgehangen worden.
Tegenover de Kwantum is Tuinland en daar ook nog even doorheen geracete voor voer voor de honden en hoera dit flostouw. Nou daar was een aardige strijd om en tot mijn stomme verbazing was Zinnia ook van de partij. Hierboven is te zien hoe Amaretto Zinnia met bench en al vooruit trekt en Zinnia Amaretto met kleed en al vooruit trekt. Vanochtend was Zinnia nog even minder maar als de pijnmedicatie gaat werken is er dus niets meer aan haar te merken.
 Even pauze en naar buiten. Het is niet de bedoeling dat het flostouw mee naar buiten komt maar ja....
 
 Ze weten niet dat ik er meteen 5 heb gekocht :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten