zondag 15 juli 2012

Amaretto

 
Dit is Amaretto. Een energieke hond van 1,5-2 jaar oud die gek is op balletjes en lekker moet bewegen. Hij liep al vanaf pup op straat en liep dan met een Belgische mevrouw die daar in Spanje woont mee. Ze kon het op gegeven moment niet meer aanzien en nam hem mee en hoewel hij prima is met de dieren, kan hij niet goed met kinderen en kan hij niet blijven. Amaretto is 1 van de urgentiehonden die voor hier in de wacht staat. Hij leek een mogelijk adoptieadres te hebben maar deze mensen trokken zich op het laatste moment toch terug en nu komt Amaretto a.s. dinsdag hier in opvang.
 Ik laat nu stukje bij beetje de urgentie honden komen. Ze wachten nu allemaal al zo extreem lang en kunnen iedere keer toch net weer niet komen. Rumbo was eigenlijk het meest urgent maar omdat hij zo op Ozzy lijkt leek het me beter te wachten tot Ozzy geplaatst is.
Amaretto is zo mooi dat ik vermoed dat hij misschien wel als eerste zal plaatsen van alle opvanghonden hier. Hij doet een beetje border collie achtig aan. Er zou ook podenco in kunnen zitten. Hij kan wel los maar zal niet overal los kunnen. Net als Easy en Ozzy.

Er loopt ook nog interesse van mensen uit Utrecht die een grotere hond zoeken en aangaven interesse in Easy en Ozzy te hebben. Deze mensen zijn nog met vakantie en ik kan ook niet goed inschatten of 1 van deze drie honden wel bij deze mensen zal passen. Dus ik zoek gewoon verder ondertussen voor al mijn opvanghonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten