woensdag 25 juli 2012

hoera het hangt allemaal

Mijn ouders zijn vanmiddag druk bezig geweest en alle gordijnen hangen. Meteen zijn ook alle steunen, randjes en zelfs bovenop de keukenkasten schoongemaakt. Na een half jaar was dit al weer aardig vuil en het is boven mijn macht dus daar heb ik echt hulp bij nodig. Bedankt Papa en Mama!
De gordijnen moeten nog een beetje uithangen in de plooi maar dat zal wel vanzelf komen verwacht ik. Ik ben erg tevreden over hoe het staat en echt blij met de nette en gezellige uitstraling en met dit weer dat mijn "zonwering" weer in orde is.
Buiten geeft de thermometer naast de deur in de schaduw aan de noordkant gewoon al boven de 30 graden aan. En tja wat doe je dan als hond.......
Juist ja....
Amaretto en Tender nemen even een rustmoment.
Easy blijft echter bezig. Tong uit de bek maar wel steeds weer op zoek naar andere leuke dingen om te doen.
 De Catalpa midden op het gazon bloeit prachtig.
En het brede blad geeft lekker schaduw
kleine Whoopi ligt lekker te bakken.
Even Easy in rust... een paar seconden...toen wilde hij al weer met Amaretto gaan spelen :)
Amaretto is energiek maar neemt wel gewoon zijn rustmomenten. In huis gaat Easy wel liggen en in de bench is hij meteen rustig. Maar buiten ziet hij teveel leuke dingen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten