donderdag 19 juli 2012

Amaretto

 Hij heeft vanacht weer voor mijn bed geslapen maar ik had het lumineuze idee om hem een piepspeeltje te geven voor het slapen gaan. Dom dom dom..... Amaretto dol gelukkig dus in het donker was het piep piep piep. Om vervolgens die ondergekwijlde wasbeerbal met piep ook nog in mijn gezicht te drukken van zullen we een trekspelletje doen :)
 Vervolgens rent ie blij naar de huiskamer ermee in de hoop Easy die in de bench zit te verleiden met hem en de piep te spelen dus alle honden in huis wakker en jaloers blaffen. Amaretto weer blij terug maar gelukkig viel hij na een poosje piepen toch in slaap. Hij was er zo gelukkig mee dat ik het niet weer wilde afnemen. Vandaag is hij mee geweest in de auto en vannacht ga ik eens kijken of hij zelfstandig kan slapen want ik wil Zinnia vanwege haar operatie op de slaapkamer hebben zodat ik in de gaten kan houden of ze van haar hechtingen afblijft.
 
 Hij is heel fotogeniek al moet ik wel lachen om zijn schele oogjes. In het echt valt het minder op omdat dan de pupillen groter zijn. Maar de echte liefhebber zal daar doorheen kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten