woensdag 11 juli 2012

ongelooflijk wat een verrassing

 Prachtige foto's toegestuurd gekregen van het adoptiegezin van Jazzmin die haar in 2009 adopteerden.
 Ze wordt bij hen verwend en mag ook heerlijk hond zijn.
Er zat een leuke kaart bij met een lange brief over Jazzmin waar je gewoon helemaal blij van wordt. Maar of dat niet genoeg was zaten de brief en de foto's in een megapakket. En met megapakket bedoel ik ook megapakket. Ik wist gewoon niet waar te kijken.
Tjonge zo ongelooflijk veel. Lijnen, halsbanden en een tuig; altijd welkom. Kluifjes, snoepjes, kauwstaven en veel meer lekkers voor de hondjes. Poepschep (goede timing want mijn oude is gebroken) en poepzakjes (gaan er hier vlot doorheen). Speeltjes en kleedjes voor kleine pupjes.
Drink/voerbakjes die erg welkom zijn want ik wil graag een paar oude drinkbakken vervangen. Hondenshampoo van een heel lekker ruikend merk die net op was dus ook weer goede timing. En ook nog verwennerij voor mij of de mensen die hier te gast komen.
Lieve mensen; ik was al zo blij dat jullie Jazzmin indertijd een eerlijke kans gaven en zo een fijn thuis hebben willen bieden waar ze zo ontzettend veel liefde ervaart. Alleen al de foto's maken mijn dag helemaal goed. Ik heb door alles zo een boost gekregen en kan er weer helemaal tegen want elk van mijn opvanghonden hier verdient een dergelijk gouden mandje en het is fijn dat je ook na jaren dan even zo een blijk van waardering en respect krijgt. Dan ben ik (jawel) zelfs even helemaal stil en ontroerd. bedankt lieve mensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten