zondag 16 juli 2023

Sabba kwam op bezoek

Vandaag kwam Sabba langs die in de buurt op vakantie was. Ik vond het super leuk haar terug te zien maar voor Sabba hoefde het niet zo. Die was bang dat ze hier in de drukke roedel achtergelaten zou worden denk ik. Ik zal het maar niet persoonlijk opnemen want daar is Sabba veel te lief voor. Het is geweldig dat ze nog steeds leeft al wordt ze nu wel een oud dametje met trage tred. Toch sjokt ze in haar lage tempo nog een uur mee op de lange wandeling en geniet ze van alle luchtjes. Haar vacht nog steeds prachtig en zo zacht. De baasjes brachten kadootjes mee, chocolade voor mij en voor de honden allerlei lekkers. Ook de dierenwinkel had er nog extra hondenkoekjes bij gedaan toen ze hoorde dat het voor de opvang was. Nou met de zalmworstjes heb ik hoge punten gescoord dat is zeker! Dan had ik nog een stukke lamp van de storm. Had wel inmiddels een vervangende lamp en baasje Mike heeft voor mij de nieuwe lamp gemonteerd.​Nu weer licht als ik in het donker de tuin in moet, wel zo veilig zeker daar ze de laatste dagen inene daar steeds willen graven en ik niet in een gat wil struikelen. Gaten had ik al gedicht maar moet nog graszaad kopen en hier in Smilde is nog maar weinig regen gevallen. Maar licht is er weer in de duisternis. En lichtpuntjes kunnen we wel gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten