vrijdag 28 juli 2023

Milka op pad

​Afgelopen maandag mocht Milka mee op de landelijke wandeling. Ik wilde een leuke video maken die haar recht zou doen en die ik voor de advertenties kon gebruiken maar precies als ik mijn telefoon pakte dan besloot ze gras te eten. Maar ze heeft genoten van het snuffelen en struinen.En toch wat leuke foto's. Op de terugweg was ze het zat toen ik alweer een foto wilde maken en ging ze tijgeren door het gras. Thuis gekomen kom ik tot de ontdekking dat de tracker af is. Op de terugweg moet ze die afgeschuurd hebben in het gras. Gelukkig op het pad want ze loopt niet los en kon ik op de kaart op mijn telefoon wel redelijk goed inschatten waar ongeveer. Terug met Sansa en met Freek. De tracker van Sansa was op gegeven moment op dezelfde plek te zien en met het piepertje kon ik horen waar de verloren tracker lag. Houdertje was helaas niet te vinden maar ben al blij de tracker weer te hebben. Wel is het zo dat deze tracker niet zo goed meer werkt en de life functie geen verbinding maakt wat toch wel een belangrijke functie is. Gelukkig werkt de andere tracker nog goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten