vrijdag 21 juli 2023

Picknicktafelbankje naar de moestuin

Gister is het bankje dat voor de kas stond verzet naar de moestuin. Ik had me zo op de bank verheugd indertijd en heb de bank nu een jaar maar ik kon er steeds niet op zitten omdat er "tijdelijk" gaas om heen stond ter bescherming van de jonge honden. Maar het stroomt niet door en laatst wisten ze het gaas tegen de bank aan te duwen en was er toch weer aan geknaagd. Nu dus in de moestuin. Prompt regen dus er nog niet echt van kunnen genieten. De kussentjes liggen nog boven.

Vanochtend druk met honden en daarna boodschappen doen. Ook graszaad gekocht om de kale graafplekken opnieuw in te zaaien. In het middaguur was het wel droog maar niet op het bankje gezeten. Ik pakte mijn knielsteun en een emmer en een krabbertje om de bestrating waar de tuinbank al die tijd gestaan had te wieden want daar kon ik nu eindelijk bij. Doel was te stoppen als de emmer vol zou zitten. Dat is in een zo een grote roedel een hele uitdaging. De ene kietelt in je nek met een koude natte neus, de andere probeert je kusjes te geven, de volgende gaat liggen net waar je aan het wieden bent en als je net denkt de emmer is bijna vol dan kan ik stoppen..... dan komt er weer een deugniet voorbij die de emmer even leeghaalt zodat je nog even verder kunt voor je doel bereikt is. 😵

1 opmerking:

  1. Haha 😂😂 zoooo herkenbaar! Alleen hier is het maar 1 klein hondje die al die ondeugendheden en nog wat meer uithaald. We blijven lachen met Daisy 🤣🤣

    BeantwoordenVerwijderen