maandag 24 juli 2023

Noble

Afgelopen weekend zeer druk gehad en tot laat bezig geweest. En nu helemaal stijf. Reden is niet actief maar passief achter de pc zittend. Ik heb een enorme inhaalslag gemaakt en van 8 honden de teksten nagelopen, nog wat foto's en filmpjes verwerkt en verder verlopen advertenties opnieuw gezet. Veel werk maar het is immers voor een goed doel. Want het blijft toch onbegrijpelijk dat er b.v. voor Noble in de afgelopen 5 maanden niemand gereageerd heeft die hem wil adopteren.Onlangs had ik hem opgemeten en hij was weer gegroeid. Mijn indruk toen hij kwam was al dat hij veel jonger was dan de geschatte 5 jaar en aangezien hij al groter was dan in het asiel was aangegeven vermoed ik dat hij daar dus ook al een groeispurt gehad heeft. Ik denk dat hij nu wel uitgegroeid is en schat hem op ongeveer 2 jaar oud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten