zondag 10 februari 2013

terugval Bieke

Bieke heeft helaas nog steeds een terugval. Ze heeft gister en vandaag haar medicatie wel gewoon erin gehouden en niet meer overgegeven. Ze drinkt en plast goed maar heeft geen eetlust. Ze is niet meer vrolijk en voelt zich duidelijk niet happy. Hopelijk gaat de medicatie toch goed verder en helpt deze haar langzaam weer uit de dip en krijgt ze haar eetlust weer snel terug. Afgelopen week toen ze thuis kwam had ze juist zo overdreven honger en nu dus het omgekeerde. Dat op en neer gaan met haar eetlust is ook iets wat ze al lang heeft maar je hoopt natuurlijk dat dat niet meer zal spelen. 

De honden moeten het maar even doen met de tuin. Wandelen zit er even niet in.

Vooral voor Luca sneu want die barst van de energie en snakt naar lange wandelingen.

Ik heb Luca
en Droopy wel weer geadverteerd staan dit weekend want dat was er ook een beetje bij ingeschoten. Ik hoop natuurlijk altijd dat er opvanghonden zullen plaatsen maar nu met de zorg voor Bieke zou het helemaal zou fijn zijn als Luca de Droopy hun gouden mandjes snel kunnen vinden. Je ziet wel de laatste week veel reserveringen bij de stichtingen voor wat oudere honden en langzitters dus ik blijf duimen dat er voor Droopy en Luca ook mensen komen die voor ze willen gaan.

Verder vandaag heel kort naar mijn vader zijn verjaardag geweest. Hij is ook al weer 78 jaar geworden. Gefeliciteerd Pap. Mijn oudste broer was er ook met zijn gezin en ik kreeg zo maar ook een kado van mijn neefje Sebastiaan.

Hij heeft het zelf voor mij gemaakt. Leuk hoor!!!!Daar word ik blij van!

1 opmerking:

  1. Gewoon maar blijven spieke bij Bieke Maureen - de andere doggies zullen heus wel even geduld hebben met hun wandeling...toch? We duimen ook weer voor mandjes. Groet Wout

    BeantwoordenVerwijderen