maandag 18 februari 2013

Hoe gaat het met Engel?

Malaika werd in 2009 geadopteerd als jongeman van 1 jaar oud maar volgens zijn vrouwtje begint hij nu pas uitgepuberd te raken :)
Onlangs is 1 van zijn vriendinnetjes op de prachtige leeftijd van 15 jaar overleden en mogelijk dat hij in de toekomst dan weer een nieuw vriendinnetje erbij krijgt.

Helaas heb ik thans geen teefjes in opvang en verwacht ik die ook niet. Sphoek was aan de beurt voor opvang maar vanwege het langdurig verwachtte ziekteherstel van Bieke leek opvang er voorlopig niet aan de orde. Nu Bieke plots is overleden en Sphoek een vluchtplekje heeft eind februari en anders pas weer in april ben ik toch aan het kijken voor een opvangertje. Normaal kan ik hen het beste helpen met de middelgrote tot grote pubers omdat daar geen opvanggezinnen voor zijn maar omdat ik Luca nog heb die veel beweging nodig heeft en moeilijk los kan en omdat mijn roedel nog niet de balans heeft om een onzekere puber tot vangnet en steun te zijn wil ik even gewoon een klein makkelijk hondje.
Django is een ongecompliceerd flierefluitertje en mag hier in opvang komen. Ik heb dan weer even afleiding en een doel om mijn ritme terug te vinden. Ik verwacht dat hij snel kan plaatsen. Wanneer ik dan weer nieuwe opvangers neem dat zie ik wel. Luca en Droopy moeten immers ook nog plaatsen en ik wil ook zien of hoe de roedel reageert.

2 opmerkingen:

  1. prachtig hondje die waarschijnlijk niet lang in opvang zal zitten Maureen...het is idd zo dat kleintjes som rapper kunnen geplaatst worden dan de middel/grote...succe en ik volg het alvast ook weer op de voet

    gr miranda en timmie en co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach weet je Maureen: als de hondennood aan de man (vrouw) is sta je echt wel klaar hoor...wedden? Succes maar weer en lekker bezig gaan. Groet Wout

    BeantwoordenVerwijderen