vrijdag 8 september 2023

Casata

​De keuken was een beetje terrein van Brown maar Casata heeft haar angst overwonnen en is deze maand steeds vaker in de keuken te vinden. Of dit nu echt een goede ontwikkeling is weet ik niet. Want Casata is een puber in de groei, ontdeugend en met trek. Waterbakken omhalen en kleedjes pakken is al knap vervelend. Gister had ze een doosje cranberry capsules gemold en toch wat minder smakelijk gevonden😁. Ze bleek er niets van te hebben geleerd en vandaag had ze van de aanrecht de bak van Darwin leeggeslobberd waar een halve kilo versvleesvoeding in verpakking klaarstond. Ik was bezig met een ondergeplast dekbed van Brown in de wasmachine te stoppen en een schone te pakken want Brown is door Casata totaal onzindelijk weer. Darwin geen eten en met Kaas naar de dierenarts om te kotsen. Gelukkig kwam de verpakking er uit. Het is echt een schat van een hond maar ik vond haar even niet zo lief meer. Stress, ochtend voorbij waar ik andere dingen gepland had om te doen en hoera al weer een dierenarts rekening erbij doordat ik zo stom was niet goed op te letten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten