zaterdag 19 juli 2014

we zitten er warmpjes bij

Tropische temperaturen en op en top zomer. Volop vakantie dus hoewel we vol spanning wachten op reacties zitten de meeste mensen nu niet op internet. Maar je houdt je maar vast aan de gedachte dat het maar 1 passende reactie hoeft te zijn. af en toe wordt er wat gespeeld maar meest ligt alles rustig.
Wel lopen ze mij lekker voor de voeten of gaan met dit warme weer lekker tegen me aan zitten of op mijn voeten stoeien. Ze zijn me allemaal dierbaar en ik blijf dan ook regelmatig de mail checken en advertenties vernieuwen in de hoop dat het gouden mandje gevonden is.

1 opmerking:

  1. Duimen en verversen....momenteel valt er denk ik niet meer te doen Maureen. Maar de zon schijnt dus wie weet. Aaitjes en groetjes, Wout.

    BeantwoordenVerwijderen