zaterdag 5 juli 2014

incoming message.... bericht aan de toekomstige baasjes van Sereno


Waar ben je toch? Mijn hele leven ben ik al naar jou op zoek. Ik doe mijn best maar ben gewoon een beetje eenkennig. Als jij mijn baasje bent dan heb je een maatje voor het leven die altijd met je wil knuffelen en geniet van het wandelen. Ik ben geen allemansvriend al laat ik me door rustige mensen tijdens wandelingen nu wel aanhalen. Bezoek blijf ik eng vinden en dan zit ik liever even apart tot ze weg zijn.
 Maar mijn eigen baasje of vrouwtje heb ik zoveel te geven!
Kiss me, Hug me, Love me.... Adopt me!

4 opmerkingen:

  1. Van incoming naar outcoming? We duimen. Veel aaitjes en groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij snapt hem Wout. Ik hoop van harte dat het met de nieuwe bandana's ook "Outgoing" gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuuurlijk - en elke duimpie helpt in gedachten. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sereno, Ze bestaan, hoor, de mensen die jij nodig hebt. Gisteren zagen we Pleun. Die ken je nog wel. Ze vindt, net als jij, vreemde bezoekers doodeng. Maar bij Klaske en haar gezin is ze in de zevende hemel. Wij duimen voor een 2e Klaske voor jou! Dirkje

    BeantwoordenVerwijderen