donderdag 3 juli 2014

Pelle vertelt

Berichtje van Pelle:
Vanochtend had ik het druk. Dat heb je zo als puberpup. Ik moest linksom en rechtsom. Ik moest rennen en vliegen. Ik vloog met mijn vriendin Rizas van binnen naar buiten en weer terug. Ja en toen stond ik in de keuken en moest ik zo ontzettend nodig..... sssss
Oei daar ging me goeie naam als Pelle. Wat zou mijn opvangvrouwtje wel niet zeggen. Weet je wat ze deed? Ze gaf me een dikke kus op mijn lange neus en zij dat het haar schuld was. Ze had me even buiten in alle rust moeten laten plassen. Ze zei dat ik juist knap was want ik was al 4 dagen droog in huis. En dat we gewoon morgen opnieuw beginnen en dan voor 5 dagen droog gaan.
Tja dat vond ik een goed idee. Omdat het vandaag dus niets meer uit maakte heb ik vanmiddag ook in huis geplast en vanavond weer. Morgen echter ga ik weer proberen een grote jongen te zijn. Ik wil heus graag zindelijk worden hoor.

Ik heb veel pret met mijn vriendin Rizas. Het leek me wel leuk om samen met haar geplaatst te worden. Maar Maureen vindt dat geen goed idee. Iets met opvoeding die we moeten krijgen. Geen idee wat dat is "opvoeding", kun je dat eten? Ik heb het nog nooit gehad en kennelijk krijg je dat hier ook niet. Nu maar hopen dat mijn toekomstige baasjes het wel in huis hebben. Al is het hier leuk en leer ik hier zoveel van mijn vriendin Rizas. Kijk maar:

Nou het was een vermoeiend dagje. Max had bezoek en die hebben Rizas en ik ook gekeurd. Ze waren erg leuk. We zijn nu jaloers op Max. Ze willen hem adopteren. Ik ben nu moe.... even oogjes dicht want morgen.... ja morgen ben ik weer puber pup. Dan moet ik linksom en rechtsom. Dan moet ik rennen en vliegen weet je. Nu moet ik even slapen. Trusten.

4 opmerkingen:

  1. Ik wil alleen even laten weten dat ik altijd intens geniet van alle verhalen/ervaringen die je plaatst. Ik ken je niet persoonlijk, maar je doet zoveel goeds voor de honden en daarnaast is het 'kijkje' dat je ons in jou leven met de honden geeft (via blog) werkelijk een 'cadeautje'! Dank daarvoor....

    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had wel schrijfster kunnen worden, mooi beschreven dit Pelle-portret!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk...wat een spirit. Komt goed met mandjes hoor - nog effe geduld doggies. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen