zondag 20 juli 2014

rustige zondag

Batterij was leeg maar toch een heel kort filmpje opdat mensen kunnen zien dat het Daffy Duck team prima aan de lijn loopt. We kwamen nog een meneer met oudere labrador tegen en ze zeiden zowel de hond als meneer rustig gedag en lieten zich aanhalen.
Veel foto's gemaakt maar verder doen we weinig met dit weer. Geen reacties al wordt het blog heel goed bekeken. Wel na een week antwoord van de nagekomen Telegraaf reactie voor de boxers....dat ze er nog niet aan toe zijn vanwege overlijden van hun hond vorig jaar. Prima maar waarom reageer je dan. Maar goed na een week had ik al niet eens meer een antwoord verwacht. We zoeken verder. Gelukkig maken de honden hier zich er niet druk om.
Ik heb wel nu megaveel foto's van Billy en Sunny en van de boxers dus daar zal het niet aan liggen.  Na een week logeren zijn Sunny en Billy gelukkig aardig ingeburgerd maar ik blijf zo hopen dat ze eerdaags vanuit hier mogen plaatsen naar een huisje voor het leven. 

2 opmerkingen:

  1. Net zo warm bij jullie als hier in Hongarije dus, gelukkig waren de Boxers al wat gewend wat hitte aangaat,
    Het komt vast wel goed met aanvragen als de vakantie tijd voorbij is, even geduld nog.
    Maar het is wel volle bak bij jou nu met zoveel honden, sterkte er maar mee.

    groetjes ,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sluit ik me bij aan: effe wachten op iets koelere dagen en einde vakantietijd. Dan zijn de mensen vast weer wat meer hondgericht denk ik. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen