maandag 8 juli 2013

warm en zonnig

Gizmo had vanochtend geen enkele moeite met zijn ontbijt en is weer vrolijk en actief. Deze foto is trouwens van gister. Vandaag heb ik geen speeltjes gepakt want het is me gewoon te warm in het middaguur. Ik houd ze liever een beetje rustig. Gizmo vond dat geloof ik jammer maar hij heeft best een dikke vacht en is op leeftijd dus een beetje rustig aan.
Verder geen nieuws. Vandaag de augurkjes geplukt die al groter waren en wat sla. Augurkjes maakt mijn lieve moeder voor mij in, waarvoor dank. Meteen ook weer wat rucolasla voor mijn ouders geplukt en voor mezelf van alle smaken sla wat; lekker bij de hamkaas maccaroni die ik vanavond at. Er staat maar weinig maar ik kan toch telkens oogsten dat is leuk. Onbespoten en gezond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten