dinsdag 9 juli 2013

fotoshoot Sereno

Van Sereno heb ik best leuke foto's en ik krijg ook wel reacties maar ik wilde zo graag een pakkend leuke foto zoals hierboven maar dan met speeltje in de bek.

Dus camera gericht op Sereno. Die deed zijn best.

Ik ook, maar die ene foto scherp en leuk leek maar niet te lukken.

Wel foto's waarbij hij de kong de lucht in flipt. Hij kan super leuk in zijn eentje spelen.
Effies pauze... het is warm.

En dan gaan we weer......
hela ????????????????????
 Zouden mijn toekomstige baasjes een nieuwe "octopuskong" willen kopen voor mij?

p.s. Laatste foto is precies wat ik zocht maar ja niet goed scherp gesteld en Sereno staat er niet volledig op.  Maar Sereno had lol en dat is ook belangrijk.

1 opmerking:

  1. Wedden dat EEN van de octopus tentakels vanzelf wel bij Sereno uitkomt als nieuw baasje op termijn. Aai/groet van Wout

    BeantwoordenVerwijderen