woensdag 17 juli 2013

komkommertijd

Sorry het is gewoon extreem rustig. Behalve die ene reactie afgelopen zondag (niets teruggehoord) is de mail box gewoon leeg. Het is komkommertijd. Komkommer hebben we niet wel weer augurkjes geoogst en sla en sla en sla. En tomaatjes.

Mijn vader was van de week weer aan het kruien geweest en de derde bak is nu vol.
Bovenop de aarde uit zakken. Als er hier wat honden plaatsen en ik makkelijk weg kan dan ga ik met mijn verjaardagskadogeld wat leuke planten in het tuincentrum halen.

Van de week had ik weer eens een ph strookje in de urine van Gizmo gehangen en hoera de ph is van 8 gezakt naar 7. Hopelijk krijgen we het met de versvleesvoeding en de cranberry tabletten nog verder omlaag naar 6,5 tot misschien wel 6. Gizmo trekt in ochtend nog sprintjes maar nu in het middaguur met 30 graden heeft hij het begrijpelijk warm. Het versgemaaide gras is lekker koel om in te rollen en af en toe wil ie toch even met zijn balletje al houd ik het kort maar hij gaat zelf ook veel liggen. Nu zijn we weer binnen. In huis is het koeler dan buiten.

1 opmerking:

  1. Het zal vast nog wel even komkommertijd blijven Maureen - of moet ik zeggen tropicanatijd gezien de hitte die komende week in aantocht is - pfff. Zet de badjes maar vast klaar voor de doggies.
    Groetjes, Aaitjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen