zaterdag 30 november 2019

maandafsluiting

Deze maand een prachtige adoptie van Mr Monti. Regelmatig krijg ik leuke filmpjes en foto's zoals hier door de plassen rennen met een hondenvriend. Mr Monti heeft het heerlijk! Dat is hem na een jaar asiel wel gegund.
Bij Whoopi gaat de Cholodin nu positief effect hebben en ze heeft afgelopen nacht heerlijk doorgeslapen. Voor mij dus ook heerlijk slapen. En in de ochtend werd ik begroet door een blije Pirate die voor het eerst weer met een flostouw in zijn bek me kwispelend begroette sinds een week. Ook zie ik hem nu weer zijn poot belasten en hij heeft zelfs al weer op de bank gelegen tot zijn eigen voldoening. Het is heerlijk dat Pirate beter aan het worden is maar tegelijk zoekt Abe hem nu juist weer op en dat is steeds opletten en Abe weer veel in de bench helaas.
Normaal is het na half november komkommertijd, maar ik krijg nog vrijwel dagelijks reacties. Vooral Xavi is populair. Vermoedelijk als de 9 honden hier kleine ongecompliceerde hondjes waren, had ik een top maand gekend qua adopties en was ik leeg geweest qua opvangers. Maar nog steeds regelmatig reacties dus dan blijft de hoop dat er eerdaags ook passende matches kunnen komen voor de honden. Blijven duimen dus maar voor de schatten hier. December is een maand van hoop dus we gaan er voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten