vrijdag 4 oktober 2019

Dierendag voor Sereno

Sereno is ergens begin oktober jarig. Zijn chip is ooit op 30 september gezet maar eerder stond het op geboren begin oktober. Nu vier ik nooit zo verjaardagen van de honden maar ik vond dat hij na driekwart jaar al zo ingeleverd te hebben wel even vandaag wat extra TLC op dierendag mocht hebben. Zeker als je 10 jaar geworden bent en je jezelf senior mag noemen en je mag aansluiten bij het bejaardenclubje (Whoopi 18 jaar, Mamba 13 jaar, Phuc en Linda 11 jaar oud) van de Ranjaclub. Even ballen in de regen en klein stukje lopen langs de vaart, terwijl ik Pirate er ingeluisd had voor korte tijd in een bench (langer kan niet want hij breekt tot bloedens toe uit maar als hij denkt dat ik aan het rommelen ben in huis dan ligt Pirate vaak (niet altijd) wel even rustig te wachten na zijn etensbak leeg te hebben) en Pirate erbij wordt ruzie om de speeltjes en niet weg kunnen voor mini wandeling.
Erna een heerlijke kluif alleen voor Sereno. Uiteraard krijgen alle honden vandaag wat lekkers hoor. Verder helaas een saaie Dierendag. Ik houd me rustig ivm morgen. Zo spannend. Het meest hoop ik dat er iemand voor Pirate komt. Zenuwen hier bij mij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten