maandag 7 oktober 2019

Abe pech

Hoewel er geen belangstelling voor Abe was, had hij het op de open dag wel naar zijn zin. Geen Pirate in het verblijf en veel los mogen en knuffels van andere mensen dan ik, want als er bezoek is moet ik Abe vanwege Pirate apart zetten. In het asiel had Pirate een aparte kennel. Ongunstig om Pirate bemiddeld te krijgen omdat mensen dan toch echt naar hem moesten vragen en niet Pirate zijn vrolijke olijke clowneske kanten zagen omdat Pirate het begrijpelijk niet zo naar zijn zin had. Maar in de grote roedel met bezoek wordt Pirate te druk in zo een kleine kennel waar de andere honden zaten dus in dit geval Pirate apart waardoor Abe mee kon. Maar de thuissituatie verandert niet en met de poot van Abe is extra lastig Abe de juiste zorg nu te bieden omdat ik Pirate zo slecht even apart krijg. Naast dat Abe ook al panisch is op handling. Dus Pirate maar weer opnieuw als urgent in de betaalde advertenties. Zelfs dierendag hielp de honden niet aan een baasje, laat staan Pirate. Ook demente Whoopi heeft het zwaar want ze is overstuur in bench en omdat Pirate los zit moet zij voor haar veiligheid in bench als ik even weg ben.
Vandaag met Abe naar dierenarts en opnieuw verband en weer antibiotica. Hij mag nu bijna niet naar buiten omdat een schoentje niet even is om te doen en het echt droog moet blijven en dat lukt zo niet. Plus de nodige omgegooide waterbakken en plasjes in huis dus veel in bench, maar ja er wordt helaas ook zoveel tegen de bench van Abe aangeplast 😪.  Pirate er welliswaar vandaag ingeluisd opdat ik Abe in auto kan zetten maar blijft dat hij weet dat ik met Abe weg ben en dat betekent slopen als ik weg ben. Dus bij thuiskomst ook weer eerst troep ruimen. Ga ik gewoon boodschappen doen dan kan hij wel even alleen zijn. Donderdag mag ik weer met Abe naar dierenarts dus het blijft een drama. Elke dag hoop ik maar dat iemand ziet hoe een leuke hond Pirate eigenlijk is en hem gewoon een passend thuis wil bieden zonder andere dieren of hooguit 1 pittige teef, want Pirate heeft er ook niet om gevraagd en wordt er ook niet vrolijk onder. Dus maar blijven duimen voor de honden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten