zaterdag 26 oktober 2019

blij

Vandaag door Sjoukje en Patty blij gemaakt met een grote hoeveelheid dekbedden. Zo gaan we warmpjes de winter in. Nog blijer was ik met het voer. Ik heb voornamelijk senioren en puppyvoer en tja juist gewoon volwassen voer nodig en voor sommige honden liefst ook voer wat beter is voor de darmen. Ik probeer zoveel mogelijk een opvanghond op 1 soort voer te houden opdat ik weet hoe ze er het op doen bij plaatsing maar Mr Monti kreeg veel puppyvoer en aankom voer en heeft van alles gehad. Nu hij op gewicht is mag hij gewoner voer maar ja daar heeft hij ook al twee zakken van op. Vanochtend ging het laatste voer voor hem op en dan had ik het al met puppyvoer gemengd om het te rekken. Mijn geld gaat op aan betaalde advertenties voor de honden want ik heb immers dringend plaatsingen nodig. Maar Sjoukje en Patty hadden als verrassing volwassen voer en voer voor de darmen en vanavond heeft Mr Monti gelukkig weer met smaak kunnen eten en is er ook weer voorraad voor de andere honden want er zijn er meer bijna door hun voer heen. Heel blij dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten