maandag 24 juni 2019

topsporters

Een warme dag met plantjes planten op het lege stukje bij de achterdeur wat vorig jaar niet is aangeslagen en nu hopelijk het wel gaat doen ondanks de hitte. Onderwijl check ik steeds facebook om te genieten van topsporter Maarten van der Weijden die de elfstedentocht zwemt en hopelijk heel veel geld ophaalt wat enkel ten goede komt aan kankeronderzoek. Gedoneerd heb ik want ik heb veel respect voor de topsporter, maar tevens kijk ik steeds gewoon volop genietend van het prachtige Friese landschap en (ik geef toe) opgejut door de aanmoedigingen en de support aan de kant. Wat een feestje daar in Friesland!
Ondertussen mag ik ook meegenieten via foto's van twee andere topsporters. Regien en Mathew gaan goed. Ze vertrekken telkens vroeg in de ochtend opdat ze in het middaguur voor de grootste warmte binnen zijn op de overnachtingsplek.Waar ze het de rest van de dag natuurlijk rustig aan doen. Het gaat ze vast lukken om Groningen te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten