vrijdag 21 juni 2019

Bo-Ghy jarig


Mijn lieve kanjer Bo-Ghy is de enige met een verjaardag in de roedel. Hij is vandaag 6 jaar oud geworden.
Helaas geen lekkere verjaardagswandeling; sinds 6 april is Pirate hier waardoor ik niet met Bo-Ghy weg kan om te wandelen. Ik weet het Pirate kan er niets aan doen en mag het hem niet aanrekenen, maar op een dag als vandaag is het extra frustrerend. Ik voel me schuldig vooral naar Bo-Ghy en Abe maar ook zelf snak ik ernaar om weer de deur uit te gaan. Mijn auto is na jaren niet willen starten met vochtig weer of staan in vochtig gras nu eindelijk gerepareerd begin april en ik kan nog niet dagelijks weg met de honden om elders lekker te wandelen. Lekker in de tuin is ook maar beperkt omdat Bradley steeds makkelijker ontsnapt en ook voor hem lukt het niet om een huisje te vinden zonder klimbare omheining.
Zo meteen maar BG een lekkere kluif geven als goedmakertje.

1 opmerking: