zaterdag 18 mei 2019

prachtig weer op de speelochtend

Met maar liefst 5 opvangers naar de speelochtend geweest (en oude Whoopi die heerlijk rondscharrelde).Pirate rende met een big smile rond. Speelde met herders groter dan hem maar hij is af en toe gewoon zelfs voor die honden aan de lompe kant. Ik denk dat geen van de mensen op het veld ook maar 1 tel bij hem gedacht hebben wat een zielige hond😊 want je ziet vooral een lolbroek.Nuca kan grotere honden soms eng vinden en is een gevoelig hondje die snel van slag kan zijn. Echter hier zag ik haar vrolijk rond rennen met andere honden en natuurlijk knuffels halen bij de mensen. Shelby bezorgde mij een grote deuk in mijn ego.Ze negeerde mij finaal en maar flikflooien met iedereen. Thuis was ik bij gebrek aan beter wel weer goed voor de aaitjes. Tinka nog maar een paar dagen "geland" en al mee. Rustig en genietend liep ze rond te scharrelen. Haalde eens een knuffel of trok een kort sprintje. Geen hond die echt met andere honden wil spelen maar parmantig rondlopend en zich niet druk makend.
Gorriona kan niet denderend alleen thuis zijn dus zij was ook mee. Wat was dat spannend! Lopen wilde ze in het begin niet maar dat riep vertedering op. Dus in de armen van Carola. En in de armen van Heidi. Op gegeven moment toch maar even op vier pootjes aangemoedigd een rondje met me te lopen en wat deed ze dat met de nodige aanmoediging flink. Trots op haar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten