zondag 26 mei 2019

goedemorgen

Fenna begroet me blij in de ochtend. Net als Gorriona. Paulina zie je wel Fenna maar ook Pirate groeten. Mij durft ze (nog) niet. Toch als het etenstijd is krijg ik al neusjes van Paulina in mijn knieƫn.
In ieder geval is het heerlijk om zo te starten met twee blije hondjes in de ochtend. Zieltjes die zeker ook nog steeds angstig zijn maar ook aanhankelijk dus kunnen zijn en vrolijk. Met Fenna ook steeds aan de lijn aan het oefenen. Soms loopt ze probleemloos mee met staartje over de rug in een krul. En soms staat ze nog finaal in de ankers. We blijven oefenen aan de straat. Paulina wel een keer aan tuig klein stukje over bestrating tuin gelopen maar die geef ik niet teveel druk nog. Ik zie liever dat Paulina zich hier in de roedel gaat hechten en thuis gaat voelen en liefst mij gaat vertrouwen en leert dat ze zonder Fenna kan opdat Fenna ter adoptie kan en door kan met haar ontwikkeling elders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten