maandag 18 juni 2018

Smartie heeft het gouden lot!

Wat zeg je ik ga op Texel wonen? En mijn nieuwe tuin is nog groter dan hier? En ik ga dagelijks wandelen door de natuur? En ook vaak met andere honden samen wandelen? Ik mag op de slaapkamer slapen en hoef weinig alleen te zijn? En mijn baasjes zijn zo blij dat ze mijn baasjes mogen worden, terwijl ze mij nog niet eens ontmoet hebben! En mijn nieuwe buurvrouw gaat me niet vergiftigen zoals in Spanje maar kijkt juist super uit naar mijn komst dus ik kan daar gezellig gaan buurten als ik wil (de tuinen lopen in elkaar over dus het kan). Ik ga je wel missen hoor opvangvrouwtje Maureen, maar ik denk wel dat ik bij deze mensen heel gelukkig ga worden. Donderdag komen ze waarschijnlijk. Was het maar vast donderdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten