vrijdag 1 juni 2018

eindstand mei actie

Omi was zo lief vanochtend nog even voor de schutting te poseren.  
Dit er ere van de eindstand van de mei actie. Daar is wel tromgeroffel voor nodig want dankzij jullie is het eindbedrag euro 2420! Daarbij komt de bonus van euro 500 en dat maakt euro 2920!!
Dat is bijna de helft van de schutting!

Ik probeer met sparen zelf 5 van de 23 delen te financieren en dan was er dus voor 18 delen geen budget. Dankzij jullie is via de Mei-Actie gerealiseerd dat er geld is voor 10 delen! En voor 2 van de overgebleven 8 is al een beginnetje. 

Stichting Esperanza Hoop voor Honden is bereid om het stokje over te nemen en hun rekening voor verdere donaties ter beschikbaar te stellen. Hierover na het weekend meer, maar ik heb net het rekeningnummer op de pagina al aangepast. Voor nu kan ik enkel even genieten. Niet alleen omdat er zo een enorme last van mijn schouders is afgevallen, maar tevens al die lieve berichtjes van iedereen. Al die schouderklopjes vormen 1 megagrote opkikker waar ik gewoon moet blozen.  Dank jullie wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten