woensdag 13 juni 2018

Nayara gereserveerd

Hoewel ik geen feestje gaf omdat ik druk aan het sparen ben voor de schutting heb ik me zeker wel jarig gevoeld. Veel lieve wensen en kadootjes en daarnaast ook nog donaties voor de schutting waar ik geweldig blij mee ben!
Verder werd Nayara gereserveerd. Dus onze wandeling vandaag kon wel eens een afscheidswandeling zijn geweest! Vanmiddag is in ieder geval het huisbezoek.Voor Smartie nog geen gegadigden maar wel vandaag gezien dat hij kan zwemmen. Smartie betekent slim maar soms twijfel ik of ik hem de juiste naam heb gegeven want hier op het filmpje kijkt over het stokje heen en die drijft dus nu nog in het water daar. Een doorzetter en dapper is hij wel want hij gaf niet op en zwom telkens opnieuw een rondje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten