dinsdag 15 april 2014

rustig, heel rustig

Weinig nieuws. Het is deze maand ongekend stil met reacties. Onbegrijpelijk aangezien het andere jaren een topmaand is met adopties. Hopelijk gaat het met het Paas weekend alsnog weer lopen.
Vandaag hebben mijn ouders met Sereno en Tino een grote wandeling gemaakt terwijl ik mijn huishouden deed.
Na afloop heeft mijn vader nog een dode azalea met een speciale zaag eruit gekregen in de hoek waar vorig jaar de dode rodondendron en de hydrangea eruit was. En nog wat opschietende esdoornboompjes die tussen hek en oprittegels zaten. Nu kan ik het gras in het hoekje bij het huis wieden en inzaaien met bloemen en inplanten met bodembedekkende planten opdat er weer een leuk bloeiend stuk tuin terug komt in plaats een modderput waardoor de honden ook weer de modder mee het huis in slepen. Plannen genoeg voor dat hoekje. Binnenkort maar eens naar het tuincentrum. Na afloop mochten de honden naar buiten en dat was dus meteen bij de opabaas bietsen om snoep.... en knuffels.
Mijn moeder was ondertussen met Rizas gaan wandelen in het bos. Rizas had alle verkeer genegeerd en had genoten en zich keurig gedragen. Na afloop typisch pup natuurlijk nog wel even die handschoen pakken :) Mensen moeten immers niet denken dat het een kant en klaar opgevoed hondje is; dat zou saai zijn.

1 opmerking:

  1. Wat ik al eerder mailde Maureen: Goede Vrijdag moet nog komen dus wie weet. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen