maandag 28 april 2014

nog wat filmpjes

4 opvanghonden mee met de wandeling had ik vroeger wel vaker in drukke periodes maar de huidige honden matchen niet zo. Toch maar Rizas en Sereno samen mee genomen. Maar echt een succes was het niet want toch steeds weer het akkerland in, terwijl als je maar 1 van de 2 mee hebt met de roedel ze wel goed bij je blijven. Ze steken elkaar verkeerd aan lijkt het wel.
Toch een filmpje van Rizas, die op zich heel goed luistert.
Hier een filmpje van Sereno. Hij hoort een gek geluid bedoeld om dieren van het akkerland ernaast te verjagen. Zeer effectief want er was zelfs geen leeuwerik of kievit meer boven de akkerlanden te bekennen en ongetwijfeld komen de reeen en hazen er ook niet meer. Kaal want anders wandelde ik daar altijd in gezelschap van de weidevogels. Sereno schrikt maar herstelt. Dan zie je toch maar mooi hoe hij van een hond die op alles wilde vluchten nu meer vertrouwen heeft dat vreemd niet noodzakelijk eng is.

Verder niet echt film van Sereno. Grasvreten, in de viezigheid rollen, achter Rizas aan het akkerland in...niet echt wat potentiele adoptanten leuk zullen vinden om te zien.
en ohja die ene kraai die langsvloog moest ie ook achterna..... 2 akkerlanden verderop. Hij komt wel terug hoor zoals jullie zien maar zover weg vind ik niet prettig plus dat ik niet wil dat hij door akkerland buldozert want ik wil geen ruzie met de boeren.

Ik hoop echt dat er reacties gaan komen voor de pechvogels hier. Je gaat gewoon niet ontspannen wandelen want de achterblijvers zijn niet dom en vooral Tino en Sara die los zitten in huis doen hun best om dan ook mee te gaan want begrijpelijk ze willen allemaal wandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten