vrijdag 18 april 2014

Paaslammetje

Op zich zit ik vol en Laddy komt natuurlijk maandag, al loopt er voor hem een leuke reactie. Maar in Kefalonia zat een klein meisje rillend in de kennel. Rineke had haar begin maart gezien. Het was duidelijk dat ze het niet zou redden in het asiel. Ze hadden haar reisklaar laten maken maar de eerste vlucht was pas gister 17 april en de volgende pas 30 mei. Er was geen opvangplek en wachten tot 30 mei kon ik haar niet aandoen en ach ze plaatst waarschijnlijk toch snel. Omdat ze zo klein was kon ze in een tasje mee op de vlucht en zodoende werd ze vannacht gebracht om 3.15 uur als urgentie hondje. Gelukkig wilde Mia nog even slapen tot de ochtend.
De ochtend zijn we knuffelend begonnen en ook nu zit ze weer op schoot. Wat een schatje. Rizas is bang dat ze uit de gratie is omdat mijn schoot vaak bezet is maar mijn hart is groot hoor.
In de tuin loopt er een soort paaslammetje naast me te huppelen. Vrolijk en wat onderdanig soms.We hebben ook al een stukje aan de lijn gelopen. Ze heeft haar staartje nog veel tussen de benen maar snuffelt wel en heeft vertrouwen in de mens en is niet paniekerig op verkeersgeluiden dus ik verwacht dat ze met wat oefening snel kan wennen aan de lijn.
Mia heeft een leuke bandana van de stichting dus meteen maar foto's gemaakt. Ik vernam dat er mogelijk al interesse is via kennisen van degene die haar gevlogen heeft maar concreet nog niets gehoord. Maar ik kan me niet voorstellen dat er niet snel iemand voor dit dotje zal vallen. Ik geniet in ieder geval volop!

1 opmerking:

  1. Dat gaat VAST heel snel met dit madammeke - wedden? Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen