maandag 7 april 2014

goed begin van de maandag

Pleun heeft goed geslapen. Is begrijpelijk nog heel timide en ligt meest op 1 plek. Maar ze hebben geduld met haar en ze vinden haar super lief.
Verder net bericht dat Tino die in mei in de Telegraaf gezet zou worden is vervroegd naar 19 april in de krant. Ik ben zo blij. Ik heb goede hoop dat hij zo via de weekendbijlage van de paaskrant wel een goed huisje zal kunnen vinden.
Voor Sereno is het toen niet gelukt maar die is gewoon moeilijker te plaatsen. Ik kreeg net wel nog een telefoonnummer door van een mevrouw voor Sereno. Maar ook deze lieve mevrouw bleek hoogbejaard en hoewel nu nog redelijk fit is dat gewoon niet verstandig voor een hond met zo een rugzak die hopelijk nog vele jaren mee zal gaan. Gezien haar leeftijd kan ik gewoon ook niet op de andere honden wijzen. Elk van hen verdient nu echt een passend mandje voor het leven. 
Pleun heeft de spits afgebeten en ik hoop natuurlijk dat het deze maand ook voor de andere 4 opvangers mag gaan lukken.

1 opmerking:

  1. Mooi zo - de 20e (volgende dag) is het al Goedevrijdag dus.... wie weet Maureen. Aaitjes/groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen