zaterdag 5 januari 2013

rustige zaterdag

Hondjes gekamd en Whoopi gewassen en alles in de antiparasietenspray.
Sinds 2 januari geen reactie meer maar tot mijn blijdschap vanmiddag een reactie die zowel Ziera als Chatet leuk vonden. Op zich heel verschillende honden. Geen informatie dus maar zelf uitgebreid mailen en foto albums uploaden en doormailen en vol spanning wachten op een antwoord maar niet eens een bedankje voor de moeite die je doet om ze te informeren. Het lijkt wel soms of mensen je zien als een bedrijf waar je even een foldertje opvraagt.
Dus ze zoeken nog steeds allemaal een leuk huisje:
Ziera
Luca
Chatet
Blacky

Daarnaast de hele ochtend bezig geweest met een nieuw klein minicameraatje dat kan filmen zodat ik eindelijk na een half jaar weer filmpjes kan maken want op bewegend beeld kan het toch duidelijker zijn. Ik ben niet zo handig maar na een ochtendje prutsen met de bijgeleverde software en in het middaguur filmen heb ik eindelijk wel dat ik filmpjes kan maken en naar de pc uploaden en op you tube kan zetten. Ik kan helaas nog niets bewerken dus ik moet nog even door oefenen en zoeken naar een goed programma want het oude kan niets met mp4 en omzetten naar wmv lukt me ook niet. Maar het eerste begin is er en ik kan dus jullie laten meegenieten van Ziera, Blacky en Chatet (Luca zie je heel even in de verte)
En ik zoek en oefen verder dus binnenkort leuke filmpjes weer die een beter en completer beeld kunnen geven van de opvanghonden en natuurlijk ook gewoon leuke filmpjes van mijn eigen woefjes.

1 opmerking:

  1. Jaja.....een bedrijfsfolder klinkt nog ergens naar maar een nummer zijn in de wereld is nog idioter toch? Afijn: we duimen hier desondanks door voor mandjes hoor Maureen. Groetjes, Wout


    BeantwoordenVerwijderen