donderdag 10 januari 2013

helaas nog geen reserveringen

Blacky had dus 2 reacties. De ene reageerde vlot terug maar gaf geen antwoord op mijn vragen maar wilde wel foto's van Chatet. Dus opnieuw een lange mail met info over Chatet en een foto album van Chatet laden en doormailen. Voor de 2e keer gevraagd om info over hoe een hondje bij die mevrouw zou leven om een inschatting te maken of het past. Antwoord weer zonder enige info maar kennelijk had ze wel interesse en wilde ze weten hoe nu verder.... Pff NOU begin eens met de vragen te beantwoorden. Kennelijk viel dat niet goed want nadien niets meer gehoord. Al die tijd die het je kost en geen info van de andere kant.
De andere reactie gaf wel informatie maar ik had al het idee dat ze teveel op het schattige kopje waren gevallen en niet naar de tekst hadden gekeken. Ze vroegen na de eerste informatie ook naar knuffeltje Chatet. Die is wat rustiger en kan makkelijker los. En is meer mensgericht en kan daarom denk ik makkelijker als Blacky als hond alleen. Uiteindelijk ketst het toch af. Wat me opvalt is dat mensen de foto's van de hondjes in de vensterbank zeer schattig vinden. In de advertentietekst staat ook:

Hij leefde met veel katten samen en net als een kat kan hij behendig over kasten en vensterbanken heenlopen
Maar dan ketst het toch af omdat men niet wil dat een hondje bij hen in de vensterbank springt of over meubels loopt. En tja veel honden hebben daar geen probleem mee maar dit zijn halve katjes qua gedrag. Ik zet het daarom tevoren in de tekst en laat het in foto's zien. Duidelijk kan ik toch tevoren al niet zijn denk je dan. Ik haal het ook bij mijn eerste antwoord aan. Gelukkig bij deze mensen wel communicatie en helaas conclusie dat de boefjes niet bij deze mensen passen. Jammer dat ik geen ander kleintje had die bij deze mensen paste want het was op zich geen slecht plekje voor een hondje.
Al volop in het nieuwe jaar en nog altijd geen reserveringen. Meer dan mijn best kan ik niet doen.
Dus maar even wat leuke foto's van mijn eigen woefjes:
Linda
Whoopi, altijd bereid te poseren. Onbegrijpelijk dat men haar indertijd steeds afwees vanwege haar bekkie. Ze is juist zo bijzonder met dat scheve centebakkie en werkt al het eten vlot naar binnen en kan prima ermee kauwen.

Bieke had gisteravond en vanochtend niet gegeten. 1 dag redelijke ontlasting en dan toch weer terug diaree. Dus met Bieke naar dierenarts geweest. Nog steeds lichte verhoging en ze is verder afgevallen. Ontlasting meegebracht dat nu onderzocht gaat worden en advies vezelrijk.
In het middaguur wat gegeven en dat wilde ze wel opeten maar vanavond had ze weer geen trek. Afhankelijk van de onderzoeken gaat ze toch antibiotica of ontstekingsremmer krijgen. Morgen is er weer overleg. Ze is altijd gezond geweest en met 8 jaar niet oud en altijd in goede conditie geweest dus ik hoop dat als ik het juiste medicijn heb dat ze snel weer kan herstellen. Maar ze heeft duidelijk extra hulp nodig. Er is ook contact met homeopathisch dierenarts die ook bioresonantie therapie kan geven. Die kan mogelijk ook nog wat betekenen voor Droopy. Meest is er wel een wachttijd van enkele weken en het is verschrikkelijk duur dus dan kan ik nog even sparen daarvoor. Maar ik heb er in verleden zeer goede ervaringen mee gehad en het is voor de hondjes niet belastend of vervelend.
Droopy heeft nu regelmatig prachtige poep. Wel nog licht. Probleem is wat hij eerder ook had dat hij gewoon niet gewend is gewone poep te poepen en weet gewoon niet hoe dan druk te zetten lijkt wel. Hij eet minder maar dat zou niet moeten uitmaken als hij inderdaad beter opneemt. Ik ben heel druk bezig met het uitzoeken van een vetarm dieet voor hem.

1 opmerking:

  1. Gewoon je schouders ophalen en vooruit blijven kijken Maureen - als mensen niet meewerken is het toch verspilde moeite blijkt (bijna) altijd. En daar zitten je doggies toch ook niet echt op te wachten. Groetjes, Wout

    BeantwoordenVerwijderen