vrijdag 2 september 2011

Oeps zouden ze Whoopi hier uitlachen?
Ik heb me uitgeleefd met de nieuwe tondeuze en scharen. De tondeuze is vrij rustig en niet te heet en Whoopi vond het prima en het ging heel vlot. Het knipwerk is erg moeilijk merk ik wel maar ja een trimmer volgt er ook niet voor niets een opleiding voor. Whoopi houdt ook niet makkelijk haar kopje stil.
Het ziet er nog wat gehakselt uit maar ik ga Whoopi eerst wassen zodat ze van het weekend net als de rest van de honden weer in het antitekenmiddel kan en dan werk ik het van de week nog wat verder bij. Echt netjes zal het wel niet worden maar Whoopi lijkt er blij mee.

Demi haar baasjes zijn terug van vakantie en ze is weer naar huisje. Wel fijn is dat ze de zon meegenomen hebben na al die regen van de afgelopen tijd.

Een berichtje gehad van Olly met wie het erg goed gaat. Eerder al een update van Pica en Vera. Ze zijn allemaal op hun plekjes en dat is goed nieuws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten