woensdag 28 september 2011

genieten van de herfstzon

De honden genieten hier van het lekker herfstzonnetje.
Ondertussen heb ik mijn nieuwe speeltje uitgeprobeerd; een chiplezer. Piep na piep leek alles in orde. Maar bij Jolly kan ik de chip niet vinden terwijl het anderhalf jaar terug bij de dierenarts gecontroleerd is. Het kan zijn dat ik hem gewoon niet kon vinden maar soms vallen chips er ook uit. Dat leek indertijd bij Smokie het geval. De dierenarts kon indertijd zijn chip niet terugvinden en daarom was hij opnieuw gechipt. Groot is mijn verbazing dat ik "piep" steeds opnieuw de Spaanse chip terug vindt maar juist de later gezette nederlandse chip is niet te vinden....
Maar goed als ik weer eens op elkaar lijkende broertjes krijg kan ik nu tenminste met zekerheid het goede paspoortje bij het juiste hondje meegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten