dinsdag 20 september 2011

Na al mijn geklaag over het gebrek aan reacties voor de opvanghondjes even een positief bericht: Borka is gereserveerd. Als alles doorgaat dan mag hij van het weekend naar zijn eigen thuis. Na al die jaren asiel is dit hem meer dan gegund.

Fijn want Rocco zit in een pension te wachten op een plekje hier en zou dan kunnen komen. Maar ik heb ook voor hem al een super reactie binnengekregen dus mogelijk dat hij zelfs direct geplaatst kan worden. Dat zou voor Rocco alleen maar fijner zijn.
Echter deze leuke ongecompliceerde Groenendaeler van 8 maanden zit ook te wachten op zijn vervoer naar hier en zal naar verwachting begin oktober hier in opvang komen. Volg de link voor meer over Miky.

Maar de urgentie aanvragen blijven komen. Ik kan helaas geen honden meer opnemen die niet vlot plaatsbaar zijn maar mogelijk dat ik binnenkort nog kleine Hongaartjes op kan nemen als het lukt de andere kleintjes te plaatsen.
Er zitten er daar zoveel in dodingstations en op straat. Ik heb echter geen idee van een richtdatum van aankomst dat moet ik nog horen. En verder staat Beatle (nu op Sphoek website als Casanova) te wachten voor opvang hier. Misschien dat sommigen van jullie hem al herkennen want ook dit is een B nest pupje waarvan er hier reeds 4 in opvang zijn geweest. Beatle was in Spanje geadopteerd maar zoals je helaas steeds opnieuw ziet dumpen mensen de hond dan weer als het schattige pup er af is. Zo ook Beatle die zo'n 9-10 maanden oud is denk ik. Ik werd door Sphoek gebeld want ze hebben drie honden in het asiel die het helemaal niet meer trekken dus ze zijn aan het kijken of deze wegkunnen en Beatle is er eentje van en ze hoopten dat ik Beatle kan nemen als Borka plaatst maar dan moet zeker zijn dat Borka en Rocco plaatsen en liefst natuurlijk dat er nog meer opvanghonden een thuis mogen vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten