zaterdag 17 september 2011

Gister hadden Smokie en Jantje geluk want ze mochten op een ingelaste "Smokiedag"naar mijn ouders. In avond peren geplukt en appels geraapt in de boomgaard.
Vandaag zag ik mijn ouders weer want ze hadden besloten mij nieuwe regenkleding kado te doen want mijn oude regenjassen regenden steeds door. Ik heb nu 2 nieuwe jassen in de zelfde kleuren als het boeket bloemen waarmee ik ook nog verrast werd.
Ukkie en Laika vermaken zich hier prima.
Laika kan ook heerlijk met een flostouw spelen.
Verder steeds achter de computer adverteren voor de hondjes want het blijft zo onbegrijpelijk dat het nu de vakanties voorbij is nog steeds niet loopt. Vooral voor knuffel Jolly is het vreselijk. Ze zoekt nu al heel haar leven een thuis vanaf pup al gedumpt in dodingstation. Ze is hier totaal niet op haar plek en is hier ook al weer anderhalf jaar maar ik krijg maar geen reacties voor haar.
Linda gaat met ministapjes vooruit. Ik zie haar regelmatig nu met een ander hondje in een mandje liggen. Alleen trekt ze zich het meest op aan Boeffie en Jantje en tja die zijn ook ter adoptie en zullen toch hopelijk eens eerdaags plaatsen. Dus ik hoop dat ze zich ook dan op mijn eigen hondjes zal gaan richten. Het is in ieder geval super want dan zal ze hopelijk als ze bij iemand met een ander stabiel hondje geadopteerd wordt van dat hondje nog weer het nodige kunnen leren. Ze rent nu in de ochtend als ik kamer binnen kom niet meer voor me weg en komt als ik me klein maak nu ook echt dag zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten