zaterdag 4 september 2010

zaterdagochtend

Daisy is helemaal opgebloeid en speelt en knuffelt en rent rondjes door de tuin. Blaffen doet ze echter helemaal niet. Ik denk dat ze in het andere gezin veel meer frustratie had of opwinding.
Hier is het gewoon een zalig schatje. Iets te dik maar dat rent ze er wel af.
Lulu trekt steeds meer bij en racete vanochtend al lekker door de tuin.
Simon is een windhond en tja manden dat is dan niks, bovendien deze is veel te klein. Maar mijn bankstellen zijn mee met de kraak en nieuwe heb ik nog niet. dat vond ik voor een windhond die echte "couchpatatoes"zijn niet kunnen dus ik aan de slag met een "loungebed".
Simon vond de verzette bench veel interessanter en ging vervolgens languit op de vloer liggen....
Duimen voor klein Jantje; hij krijgt vanmiddag bezoek van geinteresseerden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten