zaterdag 11 september 2010

klusjesdag

Opabaas was hier vanochtend wel drie uur aan het klussen. Smokie adoreert mijn vader en loopt hem dan heerlijk in de weg.
Smokie woont hier maar heeft mijn vader helemaal als baas uitverkozen geloof ik.
Zelf ben ik ook 2 uur bezig geweest in de tuin. De druiven waren rijp.
Terwijl ik een kist vol plukte hielp Lulu me met de gesnoeide takken.

Ook Simon was drie uur druk doende..... wat een energie heeft die hond.....
Drie uur lang raaste hij door de tuin om vlinders te jagen.
Jolly die zat in de bench met een super lekker bot. Reden is dat Jolly de laatste tijd steeds meer zelf druiven plukt en als ik dan zelf ga plukken dat zal ze zeker niet te stuiten zijn. En druiven zijn nu eenmaal slecht voor honden hun nieren in grotere hoeveelheden dus daarom haar lekker in de bench gelegd. Ze heeft zich heerlijk vermaakt en het gelukkig niet als straf ervaren.
Mijn moeder is vervolgens de hele middag druk doende geweest en de helft van de druiven is al verwerkt .. 11 potten druivengelei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten