woensdag 8 september 2010

Daisy en Simon

De 2 hondjes van Sphoek kunnen goed met elkaar overweg. Buiten rennen en binnen lekker met een flos trekken.
Daisy haar huisbezoek is morgen dus duimen misschien kan zij ook eerdaags naar huis. Jantje en Tender vertrekken aan het einde van de week. Hun adopties zijn in orde. Van Lulu weet ik het helaas nog niet.
Simon en Zora hadden trouwens vandaag allebei reactie. Geen reservering verder maar het is leuk dat ook zij gezien worden terwijl ze er pas net zijn.
De weg is nog afgesloten maar ze zijn hier niet meer bij mij aan overkant bezig dus ik duik mijn bedje in want de afgelopen dagen heb ik slecht rust en slaap gehad door het lawaai wat er nu eenmaal onvermijdelijk bijkomt evenals een asfaltlucht in je huis maar ook die is weg inmiddels.

1 opmerking:

  1. GEWELDIG dat het zo soepel loopt voor alle wafzz, well done!
    Mooie dag allemaal,
    liefzz van onzz XX

    BeantwoordenVerwijderen