woensdag 22 september 2010

niet in de planning

Dit kereltje zat geheel niet in de planning. Maar een SPOED met echt hoofdletters want hij had letterlijk geen huis meer en een zeer verdrietig verhaal erachter. Wat een pech voor een ventje dat als pup gedumpt was in het asiel in Spanje en in opvang Nederland is gekomen en nu al een paar keer is verschoven. Bedoeling was dat hij hier heel even zou komen om hem dan elders onder te brengen maar ik vind dat dit ventje nu stabiliteit moet hebben en niet over een paar dagen weer door naar een volgend adres dus we gaan hopen dat met deze leuke foto's er snel iemand op hem valt.
Hij is niet zo groot maar 48cm en vrolijk en speels. 10 maandjes, gecastreerd en al goed opgevoed en kan met andere huisdieren en kinderen. Met de juiste begeleiding gedurende zijn puberteit wordt dit een heerlijk hondje.
Sinds ik door de vloerbedekking leggen mijn kasten moest legen heb ik ook mijn geluiden cd weer gevonden. Dus met de opvangers weer regelmatig aan. Jolly vindt het geweldig.
De andere honden vinden het interessant. Charly (hieronder) vindt het echt spannend en blaft nog veel onzeker, maar ja deze hond heeft ook zoveel doorgemaakt.
Rocco heeft reden tot een feestje want zijn hb was okay en hij gaat vrijdag naar huis, tenzij de klik er in het echt niet is maar daar ben ik niet bang voor. Wel morgen nog even met hem naar het schoolplein om meer kindjes te ontmoeten. Benji het huisbezoek was eerder al geweest en ook okay en hij gaat morgen naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten