donderdag 3 oktober 2024

schooier

Gister toen ik in de bijkeuken mijn schoenen aan deed en jas en spullen wilde pakken bleven Brown en Freek erg onrustig. Moest Brown plassen? Freek kan toch al stuiteren maar Brown sprong tegen de deur. Dus maar even de deur open zodat ze kon gaan plassen in de tuin. Brown rende direct door naar de garage dus ik dacht okay eerst maar even de honden in de auto en dan teruglopen en in alle rust huis afsluiten. Zani gaat altijd graag mee wandelen, maar zij keerde juist om en ging weer naar binnen voor ik de deur kon dicht doen. Andere drie honden in de auto gezet met idee dan komt ze zo wel, maar nee Zani kwam niet. Stond wel buiten maar glipte terug naar binnen toen ik weer bij huis was. Pas toen ze zag dat ik het snoeptasje uit de kast pakte was ze als de wiedeweerga alsnog de deur uit richting de auto in de garage. Wat een schooier is het toch 😂 Vandaag ging het echter als vanouds en alle honden gingen vlot mee. Soms geef ik bij het in de auto laden een snoepje maar niet altijd. Vandaag niet. Tijdens begin wandeling besloot Zani een akker met uien in te lopen en dat mogen de honden van mij niet. Ik riep maar ze rook iets erg lekkers en dacht doei ik kom nu even niet. Ik dacht nou dan rammel ik even met het snoepdoosje. De Felix methode werkt prima bij Zani. Had ik een leeg snoeptasje bij me...................... oei.🙈 Snoepdoosje vergeten er in te stoppen. Lag nog in de kast. Gelukkig kwam Zani uit zichzelf snel en hebben we lekker gelopen, maar ze vonden het wel gek dat ik niets uitdeelde uit het snoeptasje. Thuis maar even de worst aangesneden (die ik al voor dierendag morgen had klaarliggen) en uitgedeeld en het goed gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten