zondag 6 oktober 2024

Brown boft

Brown had mail. Van mensen die haar geweldig vinden. Helaas kunnen ze Brown geen huisje bieden maar ze wilden wel ervoor zorgen dat ze verwend zou worden. Dus binnenkort krijgt Brown allerlei lekkernijen speciaal voor haar die ze niet met de andere honden hoeft te delen.Vandaag werd Brown ook verwend. Ging ik voorheen juist op zondag graag met een eigen hond op pad zoals Sansa en Sereno..... Zit ik nu dat ik geen eigen wandelmaatje meer heb. Sereno was afgelopen weekend anders 15 jaar geworden maar verdrietig genoeg heeft hij net zijn verjaardag niet gehaald. Van de week hem extra gemist al heeft hij een prachtige leeftijd bereikt. Geen eigen hond en ook niet de hele roedel in de ochtend zoals op de meeste dagen, maar vandaag enkel met Brown gaan lopen. Voordeel is dat ik lekker door kon lopen (wat met Lydia erbij niet kan omdat de lijnen telkens in elkaar zitten) en op een andere plek kon lopen omdat ik geen rekening hoef te houden dat Freek bang is van vreemde mensen en honden. Thuis wel plas dweilen want Lydia vindt het niet leuk om thuis te blijven en plast dan door de stress. Maar soms is het fijn even op te laden zonder de hele opvangroedel. Uiteraard komen de andere honden ook af en toe met extra quality time aan de beurt hoor. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten