zaterdag 3 april 2021

pakjes

Bij de adoptie van Pomolo nu Sima hadden we het over de incontinentie matjes die ik vroeger als ze afgekeurd maar wel schoon en bruikbaar kreeg van een wasserij, maar helaas al heel lang niet meer kan krijgen. Daar zat ik best wel mee zowel als deurmatjes die soms drie maal daags in de was gaan als met honden als Amira indertijd die de eerste periode incontinent was. Voor Mamba gebruikte ik nog kleine papieren matjes maar dat werkt meest niet bij honden die dat papier verscheuren of stuk krabben of weg schuiven omdat het niet fijn ligt. En bij de deur al helemaal niet. In benches was de rechthoekige ook zo fijn. Gloednieuw kopen bleek best wel duur en wat ik voor honden kon vinden was meest enkel handwasbaar of zou drie keer mee gaan of was veel te klein. Het vrouwtje van Sima was gaan speuren en had goede gevonden en samen van de baasjes van Sima en de omabaas kreeg ik een voorraad matjes gedoneerd. Genoeg in ieder geval om bij de achterdeur weer even te kunnen rouleren, want nu lagen daar regelmatig even een handdoek op de grond omdat zo een matje in de was zat. Zo blij mee! ​Ook nog een 2e pakketje met een zakje darmvoer, lekkers voor Lima en een ander type matje maar daar keek Sereno meteen verlekkerd naar en ik ben bang dat met de vele honden nu dat matje steeds de tuin wordt ingesleept dus die ligt nog even veilig boven voor als het wat is doorgestroomd. In het ene pakketjes zaten ook speeltjes en meteen de flos gegeven aan Titan die er heel blij mee was. Binnen de kortste keren liepen ook de andere honden ermee. Bear, Snoopy maar ook Phuc die met zijn bijna tandeloze bekkie niet veel meer vast kan houden maar dit flosje prachtig vond. Helemaal geweldig was het om de onderdanige Thirza er mee te zien lopen. Die was wat bang als ik een speeltje gooide maar durft ze nu af en toe te pakken. Wat is ze trots!Super blij ben ik met alle spullen maar vooral met de matjes. Heel hartelijk dank!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten